مزمور ۷ فرياد دادخواهی

ای خداوند، خدای من ، به تو پنا ه می آورم ؛

مرا از دست تعقيب كنندگانم نجات ده ،

2وگرنه آنها همچون شير مرا می درند و تكه تكه

می كنند بدون آنكه كسی بتواند به نجاتم بشتابد.

3ای خداوند، خدای من ، اگر به كسی ظلم كرده ام ،

4اگر خوبی را با بدی تلافی نموده ام و يا به ناحق

دشمن خود را غار ت كرده ام ، 5آنگاه بگذار دشمن

مرا تعقيب نموده ، به دام اندازد و زندگی ام را تباه

سازد.

6ای خداوند، برخيز و با غضبت در مقابل خشم

دشمنانم بايست ! ای خدای من، برخيز و عدالت را

برقرار نما. 7همه ء قوم ها را نزد خود جمع كن و از بالا

بر ايشان داوری فرما. 8ای خداوند كه داور همهء مردم

هستی، پاكی و بیگناهی مرا ببين و حكم بده . 9ای

خدای عادل كه از افكار و دلهای ما با خبری، بديها را

از بين ببر و نيكان را استوار ساز.

10 خدا سپر من است و از من محافظت می كند. او كسانی

را كه دلشان پاک و راست است ، نجات می بخشد. 11 خدا

داور عادل است . او هر روز بر بدكارا ن خشمگين

می شود. 12 اگر آنها بسوی خدا بازگشت نكنند، او

شمشيرش را تيز خواهد كرد. خدا كمان خود را كشيده و

آماده كرده است. 13 او سلاح های مرگبار و تيرهای آتشين

خود را بدست گرفته است .

14 وجود اشخا ص گناهكار پر از شرار ت و ظلم است

و اعمالشان نادرست . 15 آنها برای ديگران چاه

می كنند، اما خود در آ ن می افتند 16 و در دا م بدانديشی

و ظلم خود گرفتار می شوند.

17 خداوند را بخاطر عدالتش می ستايم و در وصف او

كه متعال است می سرايم/