مزمور ۲ پادشاه برگزيده ء خداوند

چرا قومها شورش می کنند؟ چرا مردم بی جهت

توطئه می چينند؟ پادشاهان جهان و رهبران

ممالک با هم متحد شده اند تا برضد خداوند و پادشاه

برگزيده اش قيام آنند. 3آنها می گويند

«!بياييد زنجيرها را پاره کنيم و خود را از قيد اسارت آزاد سازيم

4اما خداوند که بر تخت خود در آسما ن نشسته ، به

نقشه های آنان می خندد. 5سپس با خشم و غضب آنان

را توبيخ می آند و به وحشت می اندازد. 6خداوند می فرمايد

من پادشاه خود را در شهر مقد س خود »

«! اورشليم بر تخت سلطنت نشانده ام

7پادشاه می گويد :

«من فرمان خداوند را اعلام خواهم کرد». او به من فرموده است : از امروز تو پسر من

هستی و من پدر تو! 8از من درخواست کن و من همه ء

قوم ها را بعنوان ميراث به تو خواهم بخشيد و سراسر

دنيا را ملک تو خواهم ساخت . 9تو با عصای آهنين بر

آنها حكومت خواهی کرد و آنها را مانند ظرو ف گلی

«. خرد خواهی نمود

10 بنابراين ، ای پادشاهان ، گوش دهيد و ای رهبران

جهان توجه نماييد! 11 با ترس و احترام خداوند را

عبادت کنيد؛ 12 پيش از اينكه پسرش خشمگين شود و

شما را نابود کند، به پاهايش بيفتيد و آنها را بوسه زنيد، زيرا خشم او ممكن است هر لحظه افروخته

شود. خوشابحال همهء کسانی که به او پناه می برند.