مزمور ۴ آرامش فكر

ای خدای عادل من ، وقتی نزد تو فرياد بر

می آورم ، مرا اجابت فرما. زمانی که در

سختی و تنگنا بودم تو به داد من رسيدی، پس اکنون

نيز بر من رحم فرموده ، دعايم را اجابت فرما.

2ای آدميان ، تا به کی خدای پرجلال مرا بی حرمت

خواهيد کرد؟ تا به کی چيزهای باطل و دروغ را

دوست خواهيد داشت و از آنها پيروی خواهيد کرد؟

3بدانيد که خداوند اشخاص درستكار را برای خود

برگزيده است ، پس وقتی نزد او فرياد برآورم صدايم

را خواهد شنيد.

4نگذاريد خشمتان شما را به گناه بكشاند. بر

بسترهای خود، در سكوت به رفتار خود فكر آنيد.

5بر خداوند توکل کنيد و قربانی های راستين را به او

تقديم نماييد.

ای «؟ کيست که به ما کمک کند » : 6بسياری می گويند

خداوند، تو نور چهره ات را بر ما بتابان . 7تو قلب

مرا از شادی لبريز کرده ای! کری، شادی ای که تو

به من بخشيده ای بيشتر از شادی ای است که به

هنگام برداشت محصول فراوان پديد می آيد. 8با

آرامش خيال به خواب می روم ، زيرا تو ای خداوند،

تنها تو، مرا در امنيت نگه می داری