مزمور ۵ دعای محافظت

ای خداوند، به سخنان من گوش بده و به نالهء

من توجه فرما. 2ای پادشاه و ای خدای من ،

به فريادم برس ، زيرا من فقط نزد تو دعا می کنم .

3ای خداوند، صبحگاهان به پيشگاه تو دعا می کنم و

تو صدای مرا می شنوی، پس من انتظار خواهم کشيد

تا جواب مرا بدهی.

4تو خدايی نيستی که گناه را دوست بداری و شرارت

را تحمل کنی. 5تو تحمل ديدن متكبران را نداری و

از همه ء بدکاران نفرت داری. 6ای خداوند، تو از

قاتلان و حيله گران بيزاری و دروغگويا ن را هلاک

می کنی.

7اما من در پناه رحمت عظيم تو به خانه ء مقدست

داخل خواهم شد و با تر س و احترام ، تو را عباد ت

خواهم کرد.

8ای خداوند عاد ل، را ه خود را به من نشان ده و مرا

هدايت نما تا دشمنانم نتوانند بر من چيره شوند.

9دهان ايشان لبريز از درو غ است و دلشان مملو از

شرارت . حرفهايشان پر از تملق و فريب است و به

مرگ منتهی می شود. 10 ای خدا، تو آنها را محكوم

کن و بگذار خود در دامهايشان گرفتار شوند! آنها را

دور بينداز، زيرا گناهان زيادی مرتكب شده اند و

برضد تو برخاسته اند.

11 اما بگذار همهء کسانی که به تو پناه می آورند،

خوشحال شوند و هميشه با شادی سرود بخوانند. از

کسانی که تو را دوست دارند محافظت نما تا آنها در

پناه تو شادمان باشند. 12 تو ای خداوند، درستكاران

را برکت می دهی و ايشان را با سپر محبت خود

محافظت می نمايی.