یوسف ندرخانی؛ مرتد و حالا صهیونیست


جمهوری اسلامی برای یوسف ندرخانی، کشیش مسیحی 35 ساله به اتهام ''ارتداد'' حکم اعدام صادر کرده است.

به این جرم که وی از 19 سالگی به مذهب مسیحیت گرویده و برای این دین تبلیغ کرده قرار است دارش بزنند.

پس از تلاشهای وسیع بین‌المللی فعالان حقوق انسانی و تماس با ارگانها و سازمانهای بین‌المللی روز جمعه گذشته، غلام‌علی رضوانی، معاون سياسی امنيتی استاندار گيلان با کمال وقاحت و بی‌شرمی در این زمینه گفت : به خاطر انتخاب دين، کسی در نظام ما اعدام نمی‌شود بلکه او يک صهيونيست است و جرم امنيتی دارد. همچنین گفت : وی دایر کنندۀ «خانۀ فساد» است.

وکیل یوسف، آقای محمدعلی دادخواه بسرعت این ادعای دروغین را که بوی خون و جنایت میدهد تکذیب نمود.

دوستان گرامی،

رژیم جمهوری اسلامی کمر به قتل یوسف ندرخانی بسته است

ده‌ها انسان پیرو دین مسیحیت طی ماههای اخیر تعقیب، دستگیر و ضرب و شتم شده‌اند. جمهوری اسلامی در جنایت علیه بی خدایان و پیروان دیگر ادیان پروندۀ سیاهی دارد. حتی آقای هایک هوسپیان که اسقف کلیساهای جماعت ربانی ایران بود در چهارچوب کشتار نمایندگان سایر ادیان، سال 1372 ربوده شد و به قتل رسید.

دفاع از جان یوسف ندرخانی وظیفۀ تک تک فعالین سیاسی ـ اجتماعی بشمار می‌رود و وی در حال حاضر جزو افرادی ست که اجرای قریب الوقوع جنایت اعدام در قبال او بسیار محتمل میباشد

از همۀ عزیزان فعال دعوت میکنم وضعیت یوسف ندرخانی را به اطلاع سایر عزیزان رسانده در راستای تماس با ارگانهای مختلف دولتی و اجتماعی که میتوانند در این رابطه رژیم جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهند اقدام فرمایند.

امید است تعقیب و قتل انسان‌ها به جرم عقاید شخصی شان هرچه زودتر در ایران خاتمه یابد. امری که با بودن یا نبودن نظام جمهوری اسلامی نسبت مستقیم دارد.